H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

CECUBA CECUBA :D

* Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya:

"Tunggu bas ke?"

Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu

helikopter, lambat pulak hari nie ye?"

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya:

"Kau nak mandi ke?"

Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang

kejap, kau nak join?"

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:

"Aik? tulis surat nampak?"

Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan ah...tangan

aku bergerak sendiri."

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur:

"Makan nasik?"

Jawab : " Mata kau buta ke pe? Kan aku

tengah minum teh ais nie?"

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanya:

"Baru balik dari kerja?"

Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi

keje lah nie...opis saya dah pindah kat

rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur:

"Eh kau sibuk ke?"

Jawab : Takyah jawab, peratikan muka dia

pastu kau lempang sikit pipi dia.

* Anda sedang menonton tv cerita melayu, rakan anda datang lalu bertanya:

"Eh cerita melayu ke?"

Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro

menentang Raksasa dari Planet X...kau

tunggu jap nanti otromen kuar".


lepas korang guna tips2 di atas ni konpem dia dah tak nak tegur korang lagi .. hehe ..

Selamat Mencuba !!

0 comment[s] | back to top