H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Jogging With my FRIENDS at Bukit Perdana !
Assalamualaikum .

Hye Readers , hacker n all . Hee :D 23/12/2011 kitorang gi jogging kat hutan lipur , n then singgah rumah Syuhada . Best jugak haritu , masa hujan guna payung aku , kat rumah Syuhada paling banyak kitorang snap ! Hee , GIRLS memang cenggini , asyik snap jea , tak kira masa . Hahaha . Entri kali ni disertakan dengan gambar , k , dah tak tau nak cakap ape , pasal aku bercuti katne , nanti aku update entri lain ;) tunggu !!


Hee ! :P
Budak kaki berangan ! :P haha
In the rain !
aku buncitt :P
bwekk :P
budak comel yang pakai baju biru <3
Hee ! comel tak ? :P
sori terBlurr , tangan kidal aku memang cenggitu !

Me n Syuhada


Aku yang pakai baju kundang !

Me n Syuhada


Aina , Me, Syuhada


Syuhada n Aina


0 comment[s] | back to top