H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Single !

Assalamualaikum gaiss :) sebenarnya dah masuk 15 hari Ira dah break dengan MR M.A.F :( Tipu sangat kalau Ira kata Ira tak sedih kann ? Hubungan selama 4 bulan habis macam tu je ? Hurmm :/ Tu namanya bukan jodoh, oke, Ira kena terima hakikat itu. Nothing to say actually about this, but just wanna update :) Kitorang break sebab takde kesefahaman :) Haa, dia yang mintak, entah la, sebenarnya susah nak cakap tau. Susah nak terangkan. Biarlah luka ni Ira pendam je oke ;)

 To my ex, "You're my first bf that i really love, i was hoping you to ask for forgiveness to me, and ask for getting back. But, that only my dream. Only DREAM :/ I love you, but dah tak ada jodoh kan awak ? Hurm, thanks sudi bersama saya selama 4 bulan lebih ni, thanks for the flower thanks for every thing. KITA hanyalah KENANGAN, semoga awak jumpa jodoh yang lebih baik, yang boleh fahami awak, yang boleh turuti kehendak awak, yang boleh buat awak happy selalu :) Maaf kerana banyak alasan untuk jumpa kan ? Tapi awak tak pernah ke nak cuba faham ? Sejak kita couple, saya rasa awak la bf terindah saya, haha, itu hanya la sementara je kann, hurm, semoga awak tahan baran awak tuh, jangan main lepaskan aje kat orang, sekiann, :) THANKS FOR EVERYTHING MOHD AMIRUL FIRDAUS B. MD NOOR. Thanks buat saya kenal lelaki macam awak, thanks sebab banyak buat saya menangis. :) Saya harap awak delete gambar gambar saya okeyh, lupakan saya, jangan stalk saya even saya selalu stalk twitter awak. Maaf , :( Anyway, saya bukan la artis yang diekori paparazzi atau mamarazzi, saya cuma manusia biasa, dan anak perempuan mak ayah saya. :) All i want is you to be happy, semoga lepas ni awak terus kahwin oke :) Jangan mainkan perasaan wanita :) Thats all, iloveyou but ihateyou :)"

Hurmm, tak guna lagi Ira nangis, tak guna lagi Ira nak sesalkan, okee, tutup buku lama, bukak buku baru, salam Maal Hijrah :) Assalamualaikum :)



0 comment[s] | back to top