H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Gila ??!
Assalamualaikum .
,
Hye Readers ! Apa khabar ? Harap baik baik jea :D Oke , sekolah dah naik , dah tentu penat gila an ? Oke , sumpah penat !! BANYAK gila babeng homework bila dah form 2 , huwaa ! TerSEKSAnyaaa !! Ingat bila turun kelas Waruna takde budak cina , tapi rupanya ada , yang budak nakal lak tu ! Yang dulu satu kelas ngan aku jugak . Sobsobsob :'( Homework melambak belum siap sebab tadi tak pergi sekolah sebab kena gastrik :( Konon nak DIET , tapi :( KENA GATRIK ! Hohoho . Dah memang ada keturunan cepat gastrik , PASRAH jea laa . Hehe , cam dalam cerita OMBAK RINDU , ouh yea , aku nengok cerita OMBAK RINDU kat rumah nenek aku , pakcik aku beli kat astro first . Hehe . Aku tak nampak pon apa yang sedih , tapi aku nengok kat FB semua kata sedih , tapi ,, AARON AZIZ hensem !!! wawawa *gatal* ! Hehe . Oke , dah musim sekolah ni aku dah tak boleh nak update blog or online FB . Sedihhh ! Jangan tinggalkan , aku dan INTERNET , tuhan tolonglah , ku cinta dia ! Hahaha !! Tapi an , cousin aku nengok cerita tu , meleleh tauu ;) pakcik aku tu yang buat aku tak boleh nak nangis , asyik nyampuk jea cerita tu , buat nak ketawa jea , hahha ! K la , aku nak siapkan homework *lau ada kerajinan* :D bubye DARL !! Muaxx <3

0 comment[s] | back to top