H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

SEMAKIN TUA :D
ASSALAMUALAIKUM .
Waahh , pejam celik pejam celik . Dah nak masuk form 2 dah . Waah . Aku akan merindui semua ni . Kenapa la masa terlalu pantas berlalu ? Erm , dah nama masa , memang la tak boleh tunggu :D Tahun 2011 , tahun bermulanya sejarah hidup aku dalam sekolah menengah (guna aku kau jek la ye :D). Cikgu , terima kasih kerana sudi mengajarku yang terlalu banya karenahnya . Cikgu , terima kasih kerana sabar mengharungi perangai2 kami yang nakal dan pemalas ini . #Eh , tertukar topik pulak . Ok ok , tajuk pon SEMAKIN TUA kann ? Yela , usia kita semakin lanjut dan lanjut setiap hari . Sesiapa pon akan alaminya . Aku juga begitu . Aku masih belum bersedia nak alami form3 nanti . Memang menakutkan . Takut dengan dosa yang bakal kita lakukan . Takut kalau kita tidak dapat menahan diri dari terjebak dengan maksiat . Ya ALLAH , kuatkanlah iman kami , Kau selamatkanlah kami dari terjebak dengan maksiat . AMINN . Remaja sekarang ni , makin tua bukan semakin matang fikirannya , tetapi semakin KONTOT cara pemikirannya . erm . Ok la . terpaksa habis kat sini . Lain kali sambung . Bye .

0 comment[s] | back to top