H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Good Job dear :)
Assalamualaikum .

Hey , hye , hoyy . Hehe . Apa khabar ?? Hermm , suka gila Malaysia dapat kalahkan Indonesia . Sayang Mr BADDROL kita :) huh , aku nak cerita pasal UPSR , cousin aku tahun ni ambik UPSR , ada 3 orang ambik UPSR tahun ni . Sorang jek dapat 5A , good job NADHIRATUL :) Ada sorang dapat 4A 1B , kira bagus la tuh , aku harapkan kau dapat straight A PMR kayy ?? Cousin aku yang dapat 4A tuh dia budak paling atas dalam pelajaran . Dia selalu dapat no 1 keseluruhan darjah . Dia tak sempat nak buat karangan BM , rugi , tapi takpe , semua tuh ada hikmatnya sayang :) Aku tahu kau dah buat yang terbaik , mungkin kau frust , tapi kau jugak kena bertekad akan buat lebih baik . Okayy ?? okay , nak cerita tuh jek . Bubye :)


nota kaki : huh , aku ngan kawan aku masih marah kat sorang kawan kami . Kenapalah dia buat camtuh . :(

0 comment[s] | back to top