H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Aku Jatuh Cinta Kat Dia !!
ASSALAMUALAIKUM ,

Hai korang !! Okayy , memang lumrah hidup kan budak perempuan jatuh cinta ? Aku pon salah satu budak normal tuhh . Aku memang dah angau gila ngan dia . Hahaha . Memang kelakar la aku ni , kawan aku pernah cakap , ''RAD , CUBA LA KAU CARIK BUDAK YANG SINGLE . ORANG YANG KAU MINAT TUH KAN DAH COUPLE '' . Arghhhhh , peduli apa aku . Aku tak kira , aku nak rembat gak . HAHA . #Gurau sahajaaa . Aku memang nak jek bagitau korang siapa yang dah tersangkut kat hati aku ni , tapi ,, aku tak nak la heboh hebohkan , nanti orang cakap jakun pulak kann ? Entry kali ni MUNGKIN panjang dari biasa sebab aku nak luahkan perasaan aku kat ENTRY INI . Hahaha , kesiann . Memang aku ada keinginan nak COUPLE dengan dia , tapi aku sedar diri aku ni tak secantik mana . Memang tak perfect gila la . Memang aku ni dalam kategori budak budak SELEKEH . Lagipon aku dah COUPLE ponn . #Gatalnya aku . aww aww <3 <3 hikhik . Memang memula aku tak suka dia tau . Dia ada ciri ciri PLAYBOY sikit . Hewhewhew :3 #Eh RADHIA kau kena sedar , dia dah ada AWEK laa ! ermmmm . Memang betul orang kata , cinta tu buta . Cinta ni memang tak boleh nak dilarikan dari kita . #Baru jek post APA GUNA CINTA . haha . =D Tapi memang tak boleh dinafikan , AKU DAH ANGAU KAT DIA !! Dia sebenarnya PELAWAK . Best kalau berbual dengan dia ....... Ok la . Ni kot yang aku sempat terangkan . BYE BYE :)

ASSALAMUALAIKUM #Dah 2 kali aku kasik salam , jawab , tak jawab dosa . haha :P

0 comment[s] | back to top