H A T I S A D O


ENTRY ABOUT LINKS TWITTER ASK.FM +FOLLOW

We Are Never Ever Getting Back Together Like Ever :')
Assalamualaikum dearsssss :) How your day ? Happier without me isn't ? Yeah you are. Ahaha, omg kenapa Ira nak jeles ? Eh Ira tak jeles kay tak jelesss ! Hmmm :( Hahaha, okeyh. Ira macam tak boleh terima lagi pemergian dia dari hidup Ira. Padahal kitorang boleh gaduh kat twitter, unmention, apak ahh ayat dia menusuk ke Qalbu tahuu. Erghh, benci sangattt. Taktau la kenapa. Hmm, Ira dah taknak dah berharap dengan orang yang dah bencikan Ira, yang dah taknakkan Ira, yang tinggalkan Ira bila saat Ira dah jatuh cinta kat dia. Kenapa masa awal perhubungan kita awak tak curang akid ? Kenapa mesti lepaas saya dah ada perasaan kat awak baru awak buat saya macam ni ? Awak tak tahu ke betapa hancurnya hati saya ? Awak suka ke kalau orang yang awak sayang buat awak macam ni ? Saya taktahu kenapa, hati saya nak sangat getback dengan awak, hakikatnya ? Saya hanya bermain dengan api, jika saya mara saya terbakar, lebih baik saya mengundurkan diri bukan ? Ain ? Yeah, your gf isn't ? Erm, her ? Svck maybe ? Saje nak buat Ira jeles. Ehh tolong sikitttt Ira lagi sweet dengan dia dari awak dengan dia okey :P Ha ha ha #HAMBAR. Truly, BF awak yang cakap, hmm. Kenapalah susah sangat nak buang perasaan ni. Hubungan yang dah 5 bulan terjalin hilang macam tu je ? Kenapa awak sanggup pilih dia berbanding saya Akid ? Kenapa ? Apa istimewa dia ? Please bagitau saya ! Yess, memang Ira hodoh, gemuk. Ira dah boleh agak, Akid pandang rupa je kann ? And Akid pun ada cakap dia kalau marah sekejap je tak macam Ira kann ? Eh, Akid tahu tak Ira marah Akid selalunya ada sebab, and kalau Ira merajuk lamalama pun sebab Ira nak manja dengan Akid. Takkan itu pun Akid tak paham ? Akid dah syak yang Ira dengan member Ira cakap pasal Akid ? Yes we are talking bout you in school ! Akid nak tahu tak BFF Ira pun suruh Ira tinggalkan Akid, lupakan Akid, lepaskan Akid, tapi diorang tak paham apa yang Ira lalui dengan Akid kan ? *lap airmata* hmm. Takpelah Akid. hmm, ughh, kalau Akid tak insaf lagi, Ira harap Allah bagi Akid rasa apa yang Ira rasa. :'') Hmm. till here. Ira nak HAPPY WITHOUT YOU AND THAT GIRL. Sorry, bye. Assalam :)

0 comment[s] | back to top